Quantcast

Farrah Abraham Earns Twitter Slam From “Breaking Amish” Star

    July 23, 2014
    Amanda Crum
    Comments are off for this post.

Farrah Abraham and former Teen Mom co-star Jenelle Evans have had a longtime back-and-forth feud bubbling on social media, but a comment that Abraham made regarding Evans having another child has brought the wrath of a third party: Sabrina Burkholder, of the reality show Breaking Amish.

It began when Abraham mentioned in an interview that she wouldn’t consider having another child at her young age because it only brings the child into a world of hardship.

“In my life women are not continually having babies and putting hardships and having the drama and putting the hardships around their children. I’m really not about living that lifestyle anymore. And I only want to make the best environment for my daughter,” she said.

The burn didn’t go unnoticed by Evans, but Burkholder quickly jumped in on Twitter and gave her two cents, making reference to Abraham’s adult film Farrah Superstar: Back Door Teen Mom.

Abraham hasn’t commented on Burkholder’s post, but it’s unlikely she’ll take offense; she’s already filmed a sequel to that movie and written a series of erotic fiction.

Image via YouTube


  • Zo

    LOL!! Sabrina cracks me up! Love ya girl! And, um, yeah – Farrah, making the right environment for your child probably would involve not making a porn film ( WHICH WE ALL KNOW WAS STAGED) and, um, not “writing” erotic novels.

  • jime

    yeah, other then picking the wrong guys, Sabrina is awesome and nailed this one on the head!

  • guest

    damn shes ugly

  • michele

    she thinks making a porn is success?

  • guest

    Farrah loves only herself. She thinks she is a gift from god to men. It won’t be long before she starts to slide down the ladder. She is certainly not liked, I wonder why!!!

  • Jeremy Shrabel

    that amish turd looks fucking ugly . I would rather fuck the pornstar than some gibberish talking cunt . Farrah is hot . Yall commenters are just a bunch of ugly fat muffin top sows . Go eat more ice cream and gain more cellulite . Just because you all are too ugly to do porn or be a celeb . doesn’t mean your fucking opinions mean shit to someone like Farrah . Looks do matter , having public support or opinion mean jack shit . at one time you liked her and her show . now you hate her because she is what none of you are , hot as fuck . Some advice for you “haters” go lez , because no guy is going to want you to pull up your fat hanging past you pussy just to fuck it .

    • Charles ONeill

      I agree. I think Farrah is very hot. Her video was crazy hot – i don’t care what hole she took it in – it is obvious she is a damn good F**K! I think people make too much out of her porn star stuff and books and such. She actually is building a better life for her daughter by taking advantage of her fleeting celebrity status to earn as much as she can. In 10 years no one will know her but she and her daughter will have plenty of money and a good life. She does come across as stuck up sometimes but I say ROCK ON, Farrah.

    • BevBlunts

      Yeah, and what you say really matters you type like you went to school in a dumpster. A toddler would sound more coherent than you, get educated instead of defending someone just because they are ‘hot’. Yeah, Farrah is a fine bitch on the outside. But she has flaws on the outside that match her insides. But you’re wayyy to ignit, probably think you shit roses or something. Grow up. lol

    • cathy

      You are probably the fat lazy fuck. Guys that make a comment like this are always the fat ugly ones that are stalkers cause they have no life of their own. No hot good looking guy would even have the time to post comments. freak!!!

      • Jeremy Shrabel

        Somebody has fat smelly pussy don’t they ? Did your mom name you Cathy because you look like the cartoon character . I have a life , but pissing stupid fatass hags like you is funny as fuck . Bet you are a ugly butch looking fatass dyke . Wear another flannel shirt shitmouth , Yeah i’m a hot looking guy in Muskogee county Oklahoma . I made my best friend take pills and o’d when he started fucking up my fwb with my married ex . Too bad the bastard didn’t fucking die . But I don’t care about him . I would kick his fucking ass anytime anywhere . I am also a popular motherfucker as well . look me up on facebook , my friends on there are dumb as fuck , I tell them a bunch of bullshit to get “sympathy” . Where I am from the ground I walk everybody kisses . Because I am better than you . And wherever he and his gothic pals are . They should come out and face us . Yes we are white trash and fucking proud of it bitch . I will bury him and his straight edge lifestyle , his Christian morals , anti racism , and that honor and truth bullshit he and his ignorant friends stand for . I have told him , there is no good people anymore . You and your friends need to quit fighting the new way of life and get with the program . And listen cathy there is many people like me in this world , look at the young people , nobody wants them telling them not to have sex , do drugs , or drink . It going to continue ha ha , who is going to stop me or my generation . The so called Gothic Christian guy and his friends are a dying breed . They can’t change this world . People like him would be the so called “Christian and Morally correct” type of people you would root for . People like me and mine , we want this world to get worse we want the generations to follow to live like me and mine . Atheism and Bisexuality and Homosexuality are the future . Nobody is going to stop this . Enjoy the ride bitch . This is our time now , not god or jesus . As for The so called guy that wants to try and stop me and my people . He will give up hope and fall off the face of this world , taking with him his pathetic ilk as well . I actually want Mr. Hero to fight back tho , it’s been so easy to do what I’ve done since I came back from Cali . His stupid ass won’t fight back because he is a Christian . But I’m bored and I want to kick his ass with my buddies so I will because I do whatever the fuck I want . Hey down here there is no such thing as a fair fight . So I am going to find him and kick his ass until he gets with the program . Nobody can fight the future . Not even any of you .

  • Vananaz

    I don’t care what anyone says she’s making all kinds of money so Go Farrah…!

  • Alfred Major

    lol sabrina cracks me up she like kountney kid agian jews drunken ass farrah like kountney scott run out the door fake people on tv no good any body hook up with looser no good girls at all